Jag heter Kristina och jag är beroende.


Av sushi.

Jag menar hallå, kunde jag inte ha blivit beroende av falaffel eller glass istället? Något billigt eller till och med gratis. Nu betalar jag 2-500 pund i veckan för att få rå fisk hemlevererat.

Visste ni förresten, att när man sände runt mumier till museum och utställningar världen över fanns det ingen passande etikett att sätta på paketen, så man märkte dem med texten "torkad fisk". Förstå vilken förolämpning att först vara allsmäktig farao för att femtusen år senare bli nedgraderad till torkad fisk.

Ikväll har jag gjort jättemysigt med levande ljus, chillmusik och släckt belysning. Sushi-killen blev helt till sig och frågade vad jag gjorde. Han slog sig till och med bekvämt ner på stolen och frågade vad jag hette och vart jag kom ifrån.

Tänk om han tror att jag beställer sushi för att jag vill träffa honom? Hjälp! Nästa gång ska jag ha technomusik och alla lampor tända. Det är är INTE bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0