Off to Cairo!


Släpade iväg min rumpa och min dator till Cilantro i Il Mercato för att förbereda mig lite inför Kairo-utflykten som börjar inatt. Planen var att skriva ett papper med stödord från kompendiet, och det behöver jag ju verkligen inte internet till. Men facebook-abstinensen bet tag i mig så ja, nu har jag suttit här i över en timme utan att ens ha öppnat upp dokumentet.

Så med dom orden sagda, beslutar jag mig nu för att börja jobba direkt efter att ha sparat detta inlägg! Och fortsätta ignorera det irriterande faktum att jag måste kissa. Igen. Den enda toaletten i Il Mercato är nämligen ganska äcklig och saknar dessutom toapapper. Och jag orkar inte släpa datorn med mig dit.

ÅNEJ! Bara för att jag började tänka på min kissnödiga situation så blev jag ännu mer kissnödig. Eller så har det med mina två koppar kaffe att göra. Okej får helt enkelt bege mig iväg.

Men sen! Sen ska jag börja jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0