Viva la vida!

Vår andra (och sista) cykel blev stulen så nu måste jag börja gå mellan alla hotell i mina något för små gympaskor eftersom körkortet försvann på dominikanska. Håhå, jaja, men det gör inget för LÖNEN KOMMER PÅ TORSDAG!! Så detta är min inköpslista, som inte borde existera, spara pengarna kvinna!

- Nya träningsskor (får tvätta tygskorna igen och ha dom på jobbet. Träningen går före här!)
- Nya solbrillor
- Nya träningskläder (ja, jag har börjat träna)
- STOR, galet helt läskigt stor, resväska

Eh.. Måste stoppa mig själv här eftersom jag precis insåg att jag också behöver pengar till övervikten jag kommer få betala på flygis. Aj aj! Men det kan iallafall inte bli värre än Sandras på 800 usd. AJ, säger jag bara!

- Presenter (det kan jag ju faktiskt köpa med gott samvete)

Åh har precis fått veta idag att jag ska köra utflykten till Chichen Itza på onsdag! Hilfen liksom! Här har jag gått och tjatat om att jag saknar att ha utflykter och det skulle va så kul att köra en maya-utflykt nu när jag ändå är i Mexiko.. Och så idag faktiskt, eller lite igår redan, började jag ändra mig och känna att det faktiskt var rätt skönt att inte göra det. Men ack! Nu blev det så. Vilket är galet kul, men en heel del att läsa på så det är bara att börja.

- BIKINI (vet ni hur snygga dom är här eller?) (och jag förtjänar det eftersom jag börjat träna!)

Okej jag har alltså varit på gymmet tre gånger. Eller okej fyra gånger. På tre veckor. Och helt ärligt har jag ingen aning om när jag tränade så mycket sist. Illa! Men credit till mig!

Nej nu är det dags att sova lite. Har panikstädat mitt rum så det är acceptabelt men måste tvätta sängkläderna imorgon. Vad snabbt det går att bli bortskämd alltså! Är så van att ha städare och har inte tvättat mina handdukar och sängkläder sen Turkiet i somras. Men nu blir det ändring på det.

Och om tre veckor återvänder jag hem till kalla Sverige och ska njuta av varenda sekund som vanligt. <3 Tack sisses för att ni läser o kommenterar min blogg =D <3 Er kan man minsann lita på!

Bosa! (Puss på egyptisk arabiska)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Köp inga presenter kvinna!! :D Vad önskar du dig btw???? Vi får köpa för du fyller år snart! Du köper alltid massa till oss och det är alltid tokfint men köp inte, spendera pengar på dig istället!! :D

2010-03-24 @ 10:11:32
URL: http://annnelis.blogg.se/
Postat av: Anonym

AAAAAAAAAWESOME MAISTRO!! vad stolt över dig själv mannen! all träning är bra träning ;) hoppas budgeten håller hhrhhehe

2010-03-24 @ 21:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0