No lo se.

Välkomstmötet gick bra! Hade skrivit en lapp med stödord men tittade inte på den en enda gång, det bara flöt på, visste inte att jag kom ihåg alla årtalen och namnen förrän jag bara hörde mig själv rabbla upp dom. Gästerna skrattade åt mina skämt och verkade tycka det var givande också, så credit till mig! Tack tack.

Nu ska jag sätta fast den blå hjälmen på huvudet och cykla iväg på min blå cykel till eftermiddagens hotellbesök. Vet att det kommer vara lite problem på ett av hotellen eftersom vi har gäster där som förväntat sig något vi aldrig har lovat dom. Och nu är de arga för att det inte finns där, men det har det aldrig gjort och jag vet inte varför de trodde att det skulle göra det. Problemet är ju att vi lyckades ordna detta till en familj eftersom de behövde det, och nu vill alla andra familjer också ha det.

Det jobbigaste är att jag har visat dom svart på vitt, att det inte står någonstans att detta ska finnas. Men vissa människor tycker inte om att ha fel och ger sig inte, vilket gör att det kommer ta lite tid på ett av hotellen idag.

Men det är egentligen bra, hellre något att göra än ingenting, det är ju därför jag åker dit. Får helt enkelt prata med dom och se vad som är problemet - egentligen.

Jaha ja, då var det snart dags att trampa iväg! Lite ångest över mitt gymkort jag har köpt och bara använt en gång. Och då var jag där i ca en halvtimme. Tänkte att ikväll, då ska jag gå dit. Har ingen ursäkt än och hoppas inte att någon kommer upp längs med vägen!

Puss och hej skinka och leverpastej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

DU ÄR SÅ SJUKT DUKTIG LILLA KICKI!! :D:D <3<3 Massa cred till dig!!

2010-03-21 @ 13:18:04
URL: http://annnelis.blogg.se/
Postat av: majs

du skriver så bra!!! <3

2010-03-22 @ 08:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0