Lönen kom, lönen gick...

Nej så illa är det kanske inte, och jag har faktiskt fått väldigt mycket för 3000 pesos! (lugn och fin, 3000 pesos är ca... 1700 svenska bara). För dessa pengar har jag fått (eller fått och fått, i wish, köpt heter det) träningskläder, träningsskor, 2 tjocktröjor (en tunn, en med musse&mimmi pigg!), 2 leggings, ett par jeans, 2 flaskor rom, en plattång, ett glansmedel för håret, ett medel för att platta håret, yogurt, juice, avokado, bananer, honung, pastasås, linne.. Ja, det kanske var allt. Men det skulle iaf kosta mer än 1700 hemma i Sverige!

Så bli rent dåliga samvete, bli rent. Haha, det är faktiskt ganska rent. Mår väldigt bra efter min shopping! Och mår ännu bättre efter ännu ett träningspass (!!!) och lite Playa del Sol.

Imorgon ska vi räkna allt som finns på kontoret, skriva om hur allt har fungerat under vintersäsongen i Mexiko, och fixa massa andra grejer på kontoret innan vi åker till flygplatsen och lämnar av gamla gäster samt hämtar upp nya. Så det är det som sker mina vänner! Nu är det läggdags, ska upp 06.30 imorgon och träna!

I know, men oroa er inte, om en vecka går gymkortet ut och allt blir som vanligt igen.

Uno besito!

Kommentarer
Postat av: Anonym

you crazy bastard! :d

2010-03-26 @ 13:09:29
Postat av: Anonym

åhhh, du får visa allt (läs: lämna hemma hehehe) när du kommer hem! :D

2010-03-26 @ 18:41:59
URL: http://annnelis.blogg.se/
Postat av: ankkkkkkkkkkkan

Svar för det du skrev i min blogg hehe: Ja, jag har skrivit den men det var länge sen hihi :)

2010-04-01 @ 12:04:09
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0