Your waste of time.

Har den tredje ankomsten idag och de första gästerna lämnar landet. Det har börjat hända mer och vissa saker fungerar bättre medan andra inte fungerar alls och man blir nästan galen ibland.

Inatt drömde jag att jag stod och skrek på flygplatsen för att ingen gav mig några svar, och det är lite så man vill göra ibland, bara skrika rakt ut för att få den information man behöver. Det är inte riktigt självklart än att vi också måste veta om helgdagen blivit flyttad till imorgon istället för fem dagar senare, och att ingen kommer vara på kontoret och utflykterna kanske inte går som de ska. Men förhoppningsvis blir det bättre snart!

Drömde också att mamma och anka kom med flyget hit! <3 Snart åker jag hem på kurs och semester och sen kommer jag tillbaka med päronen som ska spendera en vecka här.

Har haft det väldigt bra men just nu är det lite annat som gör det svårt att le och småprata och de problem som annars hade gått att se över blir nu omöjliga att ignorera. Behöver väl få ut aggressionerna någonstans. Har en tom och ledsen känsla inuti men på flygplatsen kommer jag le, ge service och göra mitt jobb precis som vanligt. Konstigt hur väl man kan dölja vad som känns så starkt inuti.

Anket jag drömde att du hade jätteblont hår med pyttesmå lockar, det var väldigt fint :)

Hasta la proximo.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åhhh! Jag VILL komma dit! :):) Dock vill jag nog inte ha blont hår igen hehe, var inte alltför bra sist......... hehe....

Vad är det för annat som makes you sad? :( :( kanske inget du vill skriva här? <3

2010-01-04 @ 14:06:07
URL: http://annnelis.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas du mår bättre snart maistro! snart kommer duhem =) kaxet hälsar! <3

2010-01-04 @ 14:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0