Inlåst i mitt rum!

Igår kväll gjorde jag precis som jag säger åt mina gäster att inte göra, och suckar åt när de ändå gör. Jag glömde min jacka på bussen. Och inte nog med det, min rumsnyckel låg i jackfickan. Ringde Pedro ungefär 13 gånger innan han tillslut ringde tillbaka men han verkade inte förstå att det var bråttom och när han äntligen ringt chauffören var bussen redan tillbaka i garaget. Så ingen nyckel, och ingen extranyckel i receptionen, vilket betydde att de snällt fick bryta upp dörren.

Det tog ungefär hundra år men tillslut öppnades den och jag skuttade glatt in i mitt rum! Tyvärr stängde jag dörren efter mig och nu sitter jag här i min säng, snart en halvtimme sen till upphämtningen av white water rafting som vi anmält oss på eftersom jag och carro är lediga idag. Enligt receptionen har bussen inte ens kommit och när jag ringer chauffören har han ingen mottagning. Vilket betyder att han kan vara påväg hit från hotellen västerut, eller så har jag inte stått med på listan och de är redan påväg till Samaná.

Behåller ändå lugnet, regnet öser ner utanför fönstret och jag funderar på att kissa lite.

Tack och hej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ahahahahah åh maistro maistro hang in there! <3

2010-01-15 @ 11:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0