Jamen GOTT NYTT ÅR då!


Hade tänkt skriva det igår men sen gick internet så ultraseeeeeegt att jag fick daaamp och lät bli. Och idag passar det ju faktiskt ännu bättre - GOTT NYTT ÅR!

Vad ska ni göra idag?

Vi har fått hur mycket gott&blandat och lösgodis som helst från en kvinna som jobbar på HK och kommit hit på semester. Jag och Anneli har ätit upp halva påsen och jag känner nu att kjolen klämmer lite i midjan. Och så ska vi snart åka upp till hotellet för lunch. Dios mio.

Nu ska vi titta på laserturken (igen). Både jag och Anneli skickade en friendrequest till honom på facebook nyss men han hade för många friendrequests så det gick inte igenom. Damn! Han har blivit lite av vår idol här nere. När vi hade vår down-day åkte vi runt i bilen i Samaná och ropade jag ska klippa din tung!

:)

Tur att det inte är så många som kan svenska här. Inte så många som kan engelska heller för den delen.

Ha det så jättekul ikväll allihopa, vi hörs nästa år om jag inte lyckas ringa senare idag!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0