Hörde ni? Det var förändringens vindar...


Haha! Visst säger de så i Monsters Inc?

Förändringens vindar it is! Shit alltså, på två dagar har det hänt en hel del, känns som att allt bara kastas om här och landat huller om buller, måste samla upp allting lite nu och tänka efter ett tag.

Egentligen är det bara två saker som har hänt. Vår kollega som är ansvarig för bokning och ekonomi kommer åka till Sharm el Sheikh på torsdag eftersom de är i behov av förstärkning där. Vilket innebär att vår destinationschef kommer ta över hennes uppgifter och jag (!!!) kommer bli guidernas närmsta chef.

Det här fick jag veta i förrgår och det blev bekräftat igår. Helt nytt alltså och vet ni vad mer? Jag har fått en tjänst i Turkiet i sommar som närmsta chef, en tjänst som både jag och flera andra sökt och jag hade verkligen inte förväntat mig att få den. Så med andra ord är det jättebra träning att få prova på det här redan nu under vintern.

Men lite läskigt är det samtidigt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

DU ÄR SÅ HIMLA DUKTIG!!!!!! hahahahahhaha och ja det är från monsters inc! :D

2010-12-11 @ 19:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0