Hola!


Har lanat datorn hos guest relations, eftersom vi inte har nagot internet-stick annu. Bor pa mitt tredje hotell sen jag kom i sondags kvall och har det jattebra! 30 grader i skuggan, stralande sol och bla himmel nastan varje dag.

Platskjulen och trahyddorna finns kvar, men vagarna som i fjol var av jord ar nu asfalterade (nastan alla) och jag har till och med sett trafikljus i ar!

Min facebook har blivit sparrad eftersom jag hade ett "ogiltigt namn", vet inte vad det innabar men ska forsoka logga in en annan dag. Ska ocksa leta upp ett internetcafe snart och skriva lite mer. Eftersom att folk borjar titta lite irriterat pa mig for att jag anvander den har datorn nar jag inte ar guest relation. Och dessutom har den riktiga guest relation-tjejen kommit sa jag borde kanske borja rora pa mig.

Sa, ha det sa jattebra dar hemma, jag skriver snart igen!!!!

Ps. Ingen mottagning pa mobilen salange jag ar pa hotellomradet, sa om ni har skrivit sms far jag det i eftermiddag nar jag aker till ett annat hotell. :) Welcome to the djungle. Ds.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh nej, fb borta???? :o LYCKA TILL KICKSON :D

2010-12-04 @ 13:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0