Friska vindar!


Vet ni när det är såhär lugnt känner jag att jag vill göra något nytt. Har sån stark lust att planera inför framtiden, göra någon slags förändring. Vill starta eget, rädda världen, bosätta mig i Turkiet, göra något riktigt adrenalinfyllt och inreda min egen lägenhet.

Men vart ska man börja? Googlade "inspiration" och då kom den här coola soffan upp :D



Lärde mig förresten mer spanska i fjol än jag trodde - har knagglat mig igenom en massa konversationer med servitörer, receptionister och motoconcho-chaufförer. Vi har pratat om allt från köttaffärer till hur kallt det är i Sverige. Inte så illa va?

Nej hörrni. Nu ska jag våldgästa kontoret i Samaná och invänta den intet ont anande lokalguiden. Muahahaha. Har köpt tre nya CD-skivor till bilen också med blandat bachata, Luis Miguel och Aventura. Nu blir det singalong i en timme! Se upp alla kossor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0