Down.


Jag och Anneli har en riktig down-day på kontoret idag. Tror det är vädret. Det är kvavt ute och liksom tryckande, som Anneli uttryckte det: det känns som att man är i en kastrull och någon har lagt på locket.

Allt har liksom bara varit fel idag. Och när jag skulle trösta mig med chokladsås till efterrätt var den slut. När vi beställde kaffe var det för varmt och så hade dom en staty föreställande en jätteful fisk bakom oss.

För att undvika att råka i bråk med någon har vi tagit det kloka beslutet att gå hem tidigare idag. Vi kommer lägga oss raklånga i sängen och hoppas det går en bra film på TV. Det ska bli så skönt.

Skulle vilja vara hemma och gå runt i mjukisbyxor och raggsockor. Men det kommer komma många såna dagar!

Nu tänkte jag avsluta med "Med vänliga hälsningar blablabla", efter alla mail som skickats idag. Men det blir inga vänliga hälsningar idag. Sorry.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åhhh, curse jättefula statyn!! Snart kommer den vara övertäckt med toapapper och då kommer allt bli mycket bättre!!



(dunno hehe, försökte låta tröstande och rolig på samma gång hehe)



<3

2010-12-28 @ 09:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0