The rain must fall.

Nu har jag följt papis råd och bytt lösenord till min mail! Och jag verkar faktiskt ha slutat skicka spams nu =D Tack paps! Mitt nya lösenord är

Hihi.

Idag var lite konstig, arbetsmässigt. Det är ju supermycket att göra eftersom vi ska flyga härifrån nästa fredag, om en vecka och (gulp!) en dag. Och lägenheten känns ju som det mesta jobbet just nu, att den ska städas ur. Och idag hade jag "fix" på schemat men när jag äntligen bestämt mig för vilken ände jag skulle börja i, tog det så lång tid att jag inte hann börja med lägenheten. Jag fick GÅ till alla hotell med brev till gästerna eftersom vi inte har cyklar kvar och jag inte har körkort för tillfället (går in och beställer hem nya beställningsblanketter nu btw, har glömt bort det hehe). Det var svettigt, galet varmt idag alltså! Har gått minst två timmar, go me!

Plus gymmat imorse. :) Ville bara va säker på att ni fick veta det. (4 gånger kvar!)

Men trots att jag fixat alla brev, även dom vi skulle faxa trots att faxarna inte fungerade, och skrivit upp allt jag kan komma på att skriva på inventory-listan så känns det som jag nästan varit ledig. ÅH! Det är därför jag inte gillar att det är så lugnt här, för varje gång jag inte har nåt att göra känner jag mig skyldig, som om jag fuskar. Får liksom hela tiden gå och förklara för mig själv att jag gör det jag kan och om det blir tid över har jag förtjänat det. Men börjar bli lite trött på att ständigt behöva lugna ner mig själv, nu räcker det!

Jag är i ett supervackert land med vita stränder bestående av fint smulad korallsten, palmer, vänliga människor, sjukt god mat och farligt bra shopping. Och nedräkningen är i full gång. Om 8 dagar åker vi!! Om 9 dagar får jag komma hem =) Och nu har jag fått datumet bekräftat - 1 maj åker jag till Turkiet.

Ta hand om er där hemma, cuidado! Och lyssna gärna på Colgando en tus manos med Marta Sanchez och Carlos Baute för den är galet bra.

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kicki, du är så duktig!! :) Keep telling yourself att du inte fuskar, du behöver inte göra något hela tiden, du MÅSTE slappna av, annars kommer du inte orka hålla samma tempo och orka göra saker när du väl måste :o SNART KOMMER DU HEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

vet btw itne om körkortsgrejen, ska försöka komma ihåg att fråga päronen ikväll :o

2010-04-08 @ 14:48:33
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0