Tarkan, marabou mjölkchoklad och nytvättat hår.

Och en hungrig mage som snart ska mättas.

Dagarna är väldigt lugna. Vi gör saker men det går i ett långsamt tempo och inte mycket oväntat sker. Det mest händelserika idag var när ett par gäster skrev sms till oss att de ville träffa en av oss kl 15.00 på hotellet. Tre timmar senare var vi så inne i vad vi ordnade med på kontoret att vi inte förstått hur lång tid det hade gått. 15.10 tittade jag på klockan och OJ! Vad jag fick powerwalka. Vi får ju inte springa i uniform.

Min kollega kontaktade gästerna och skrev att jag var påväg, och sju minuter senare stod jag i receptionen och försökte hålla tillbaka svetten.

Supergulliga gäster, men de ville ingenting. De funderade på att åka med på en utflykt och skulle fortsätta fundera. Så jag satt kvar en stund och småpratade så det hela inte skulle kännas fullt så onödigt, innan jag lite snopet återvände till kontoret.

Men det gör inget, dom var som sagt väldigt söta och det är alltid skönt att komma ut lite.

Nej, men hejdå då! Eller HAAA DE! Som norrmännen säger. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha söt bild :D

2010-04-07 @ 19:46:38
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0