TACK! <3

Åh har precis läst massa inlägg ur The Nilssons Residence - TACK ANNELI! Skrattade tills jag grät och igår kväll när jag började läsa ville jag inte väcka mina roomies, vilket resulterade i att jag började göra andra konstiga läten istället. Hm. Nu ska jag fortsätta jobba, så jag var tvungen att ta till all min självdiciplin och stänga ner bloggen. Så öppnade jag min istället nu, men det var bara för att berätta att dina inlägg uppskattas Anklet! MYCKET! <3

Hahaahaha ååh fattar inte hur jag kunde åka ifrån dom här galningarna...









Förstår ni det?

Hinner inte ladda upp mer nu, måste fortsätta jobba. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahahha :):):):):):):) we are pretty damn awesome!!!! <3<3

2010-04-15 @ 00:37:37
Postat av: mr K

Yes we are, arent we? =D <3

2010-04-15 @ 01:19:25
Postat av: mr K

Yes we are, arent we? =D <3

2010-04-15 @ 01:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0