Näst sista måndagskvällen i Mexiko.

Ju mer jag tittar på bilden med mina nya solbrillor, desto snyggare ser dom faktiskt ut att va! Hmm. Kan va bilden också som bara blev tagen ur rätt vinkel men jag ska kanske ge dom en chans till...

Letade resväska idag, hittade en för bara lite mer än 1000 pesos alltså ca 600 sek. Men vet inte om den är tillräckligt stor. Fast å andra sidan, ju större jag köper, desto mer kommer jag packa ner! Köper jag en normal-stor måste jag faktiskt prioritera lite och kanske lämna något, eller åtminstone inte köpa mer. Så det kanske är det bästa för alla ändå.

MEN DET ÄR SÅ MYCKET JAG VILL KÖPA!!!!

Ah, var tvungen att avreagera mig lite, nu känns det lite bättre. :) Så sugen på ost, oliver och rött vin. Men kan liksom inte ta mig för att resa mig ur soffan. Ligger o kollar på 2½ men, kollar min facebook, bloggar och har huvudet i en väldigt obekväm vinkel som kommer göra min nacke ännu stelare än den redan är. Mysig måndagkväll alltså! Vi hade tänkt gå på bio men insåg att klockan var lite mer än vi trott så det blev inget Alice i underlandet. Har iofs redan sett den en gång, på spanska dock, så skulle nog behöva se den igen. Trots att jag ju är grym på spanska så kan det ha hänt att jag missade några ord här och där.

GODNATT! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0