Muy caliente. Cok sicak. Skitvarmt.

Har gått fram och tillbaka till och från kontoret fyra gånger idag, en halvtimme vardera väg, och efter detta inlägg ska jag faktiskt pallra mig iväg till gymmet! Eller ojdå, det var ju stängt idag, såg jag när jag gick förbi. Aj. Men jag kan gå dit och se om dom öppnat, så får jag göra yoga på rummet annars. GO KICKI GO!

Allt har faktiskt gått bra idag, har varit effektiv på kontoret trots att jag tagit det lugnt, har gjort nästan alla punkter på to-do-listan, iallafall alla jag hade möjlighet att göra. Alltså inte min privata to-do-lista här utan jobb-to-do-listan.

Eller så går jag ut nu och letar resväska, och svänger förbi gymmet påvägen för att se om det är öppet! Så kan jag gå dit sen (yes i will!). Papi skrev sms idag :) Att familjen snart ska boka resa till Kossodosso! <3 Åh längtar. Ska bara ta reda på vilket hotell som är bäst sen är det bara att vänta. Snart snart!

Har lite ont i magen. :( Tyckte jag gjorde en jättebra deal när jag köpte en gigantisk frappe för bara 20 svenska kronor på Bistro. Men jag glömde fråga om dom hade laktosfri mjölk.. Är ju inte allergisk eller intolerant eller nåt sånt, men blir liksom lite spänd och uppblåst i magen. :/ Ogilla.

Tror det försvinner om jag köper en resväska! För då kan jag börja packa ner allt jag inte behöver och så kommer jag känna mig så duktig att jag glömmer bort att tänka på magen. Mmmm så får det bli.

Testade solglassögonen igen imorse, bara för att se. Dom är fortfarande stora. Men hvad syns I drenger? Vad tycker ni, vill ni ha dom sen? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

GO KICKI GO!!! :D

Ohh, jag tycker dom är snygga!!! :) Keep them! :D

När vet du vilket hotell, ska vi förboka innan eller så det inte tar slut? :D

2010-04-06 @ 18:21:38
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0