Low.

Var så glad imorse efter att ha läst alla galna familje-inlägg men resten av dagen har jag varit på samma humör som himlen idag - regnig och molnig. Med små inslag av åska och blixtar.

Försöker lugna ner mig själv, peppa mig själv, njuta lite istället för att känna mig stressad. Ibland är det lätt, men idag var det svårt. Kanske överreaggerar jag. Men känslan av otillräcklighet ligger fortfarande kvar och jag hatar den! Det var så länge sen jag kände att jag inte gjorde tillräckligt. Kanske är det bara för att jag är van att jobba hårdare, fler timmar. Då njuter man lättare när det blir en paus. Men nu är varje dag som en lång utdragen paus och det jobbiga är att det känns som att skolka från skolan! Som att jag har tusen saker att göra men bara låter bli att göra dom. Men vad är det då jag ska göra? Tell me and I'll do it liksom.

Haha jaja, nu är jag iaf på bättre humör, och himlen har slutat regna också. Vänner går på TV, Sari och Sofia ska snart tatuera sig och min final liquidation stämde på öret. Däremot har jag ett kvitto från AZS på 8000dop från en restaurang i Las Terrenas som jag aldrig har ätit på.

Fråga: Varifrån kommer detta kvitto?
Fråga: Varför har jag sparat det?

Eftersom det låg i min jobb-plånbok borde det vara något jag ska ha tillbaka pengar för. Men vad!?

Jaja, kassan stämde ju när jag åkte och stämmer här. Så det är väl mina privata pengar isåfall jag saknar av.. Men fattar inte vad det kan va. Hoppas att jag kommer på det snart. Tror jag börjar bli lite smått senil. Fyller ju snart 24 så de grå håren börjar snart växa! Men det gör inget, för jag har världens bästa familj som jag ska få träffa om två dagar! <3

Och plötsligt känns allt så mycket bättre.



Arent they beautiful? <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

oh so pretty<3<3<3<3<3<3

2010-04-15 @ 12:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0