Lars <3

Det tog lång tid för Sofia och Sari att tatuera sig och Pau skulle iväg på annat håll, så jag vandrade runt lite på femman o tian och letade efter nåt ställe att ta en drink på utan att känna mig alltför utstirrad. Det slutade med att jag satte mig på El Bistro och tog en baileys - Gud vad gott det är! Måste vad något av det godaste som finns.

Men tiden gick och tröttheten bet tag i mig, jag vandrade tillbaka hem medan jag messade med Lars. Lasselasseliten. Och nu har vi pratat på skype en lång stund, det var så länge sen vi pratade! Åh längtar till i sommar när vi ska ha reunion i Marmaris, på Rhodos och i Kusadasi. Kosso-dosso.

Nej mina kära vänner nu är det läggdags. Tack och adjö! v


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska hon också till marmaris i sommar? :D :D eller ska ni hälsa på varann? :)

2010-04-15 @ 12:22:23
URL: http://annnelis.blogg.se/
Postat av: mr k

nej hon e på rhodos men det är ju nära, så vi ska träffas i marmaris =D

2010-04-15 @ 21:36:22
Postat av: mr k

nej hon är på rhodos men de e ju nära så vi ska ses i marmaris =D

2010-04-15 @ 21:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0