I'd go hungry I'd go blind with you.

Tänkte ringa hem och lura familjen eftersom det fortfarande är 1 april här men 2 april hemma, så ni liksom tror att alla aprilskämt är över =) Men kom på att det också innebär att klockan är över midnatt och mitt aprilskämt nog inte skulle vara så uppskattat.

Går fortfarande på gymet och shoppar fortfarande alldeles för mycket. Idag sov jag i Cancun och när jag under dagen sen gick runt i Mercado 28 och Plaza Las Americas förde jag ständigt en inre diskussion med mig själv som löd ungefär såhär:

-Åh vilken fin väska...
-Kicki, titta inte!
-Men jag behöver faktiskt en ny väska (det är sant).
-Du överlever utan den, gå vidare!
-Men titta kostar ingenting.
-Jo för det slutar med att du köper det du tittar på.
-Jaja (går lite besviken vidare).

Klarade mig faktiskt ganska bra måste jag säga! Eller, nja, kanske inte när jag tänker efter. Mitt mest oroande köp var nog fyra STORA martiniglas, hur fina som helst, som jag ska ställa in i mitt köksskåp när jag någon gång i framtiden skaffar liv och fast lägenhet. Det skåpet kommer för övrigt vara väldigt fullt. Nu är jag hursomhelst lite orolig för hur jag ska få ner dessa fyra enorma glas i min redan ÖVERfulla väska. Men det ordnar sig, måste oavsett köpa en ny. Men gillar verkligen inte att man hela tiden ska packa ner sitt liv i små resväskor som inte får väga mer än 40 kilo. :/

Imorgon har vi vår sista ankomst hit. Sen är det exakt två veckor kvar tills vi åker härifrån. Alltså hjälp, det är så typiskt men nu börjar jag liksom komma in i det här och gilla det mer och mer. Och så hade vi en jättesöt fotograf på båtutflykten i förrgår som kan bli lite svår att lämna bakom sig... Men nej nu får jag ju faktiskt ta och sluta, det är bara att njuta och vara glad över vad som händer - inte ledsen över att det kommer ta slut.

Åh råkade snegla lite på martiniglasen i garderoben och ser att dom tar upp HALVA MIN RESVÄSKA! WTF liksom. Men jag får helt enkelt ta och köpa en gigantisk väska sen så kommer allt att lösa sig! Har slängt lite grejer också och kan lämna endel bakom mig när vi åker. Kanske. (Dont worry sisses, inga av era kläder!) (Tror jag) (Beror lite på hur det ser ut när jag ska packa.. Hehe).

Måste städa nu, mr fotograf kommer imorgon och hälsar på. :) Que tengo un bueno noches!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHHAHA din inre monolog <3 Like it a lot! :D Ohh, berätta hur det går med fotografen och lämna inte våra kläder :O:O:O:O:O:O:OO:O:O:O:O:O::O

2010-04-02 @ 17:54:22
URL: http://annnelis.blogg.se/
Postat av: Anonym

hålller med annele på varje punkt heehheehhe

2010-04-05 @ 10:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0