9 ½ timme kvar...

Nu har gästerna suttit på planet i en halvtimme och här sitter jag i min säng, har precis loggat ut från facebook och kan bara inte ta mig för att stryka min uniform.

Det känns som att det är så mycket kvar att förbereda, men vet inte var jag ska börja. Tänka ut vad jag ska säga på mina fyra välkomstmöten imorgon? Öva på hur man skriver biljetter i våra nya biljettblock eller tar en manuell visabetalning med de nya visasliparna? Kanske läsa på lite om Santo Domingo utflykten som jag ska ha för första gången på onsdag med två guider som studd.. Eller så stryker jag bara min skjorta, packar väskan och sover.

Har ju trots allt pick up klockan fem imorgon bitti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0