Köpenhamn

Sitter på bussen mot Arlanda, lagom sömnig. Ska flyga till Köpenhamn och träffa Therese och Sofie som jag jobbade med i Kusadasi, om ni minns dom å trogna läsare. Hade tänkt cykla till stationen imorse (kul att jag skriver imorse fast klockan fortfarande bara är fem), men bytte till buss i sista stund. Det var när jag stod klar med hjälm och cykelnyckel som jag tittade på min kabinväska och insåg att I did NOT think that through. Det var lite lättare att få plats med väskan i bussen än på pakethållaren och eftersom ingen verkade vilja åka buss klockan halv fem på morgonen så hann jag med den bussen jag tänkte ta ändå. Alles gut, danke schön, guten nacht.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0