Tror inte jag gör rätt men här kommer inlägg nr 2!

Nu är jag iallafall på semester. Har varit i gamla stan i Antalya, i en söt okänd by gömd mellan bergen, i den antika staden och hippie-paradiset Olympus där vi också besteg  och såg de eviga naturliga eldarna som fungerat som navigering för pirater och som också varit uppkomsten av enmyt om ett eldsprutande odjur. Vi har också besökt jultomtens hemstad och varit inne i hans kyrka, åkt förbi en sjunken stad och sen lämnade Nathalie mig och jag fortsatte till Kas, där jag nu bara slappnsr av och njuter av semestern. Life is goood!

Kommentarer
Postat av: annnelis.blogg.se

åhhhhh vad cool du är som åker runt :D:D:D::D

2011-09-16 @ 11:24:10
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0