Värdefull sömn.


Stockholm-flyget landade tre timmar tidigare än beräknat. Jag vet det är helt knäppt men fick inget riktigt svar på varför och ärligt talat spelar det ingen roll. Gästerna visste ju om det och vällde ut ur terminal 2 samtidigt som Oslo-flyget. Vissa fulla, andra trötta, barn kastade saker på marken, mäns fruar sprang på toaletten och tyskarna frågade oss vart deras bussar stod.

Och så var det plötsligt klart. Vi sände iväg bussarna och åkte hem. Tre timmar tidigare än beräknat. Framför mig ligger en hel natts sömn, utan alarm på morgonen, och en hel dag bara för mig själv.

Vad tror ni kommer ske imorgon? Känns som att hela världen ligger för mina fötter. Och det gör den ju faktiskt. För era också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0