Still alive!


Nu var det verkligen länge sen jag uppdaterade här. Det har varit mycket på jobbet med kickoff, möten, flygplats, beställning av cyklar och framförallt kontorsjobb.

Men vet ni vad, vi har fått iphones nu! Det är ju bara helt underbart, jag har legat i sängen och svarat på typ fem mail utan att behöva resa mig ens! Love it. Kom hem från flygplatsen kl 4 imorse och hade jobbat sen kl 9 morgonen innan, med en paus på 20 minuter. Så att kunna ligga här och ha mailen i mobilen är oslagbart.

Har installerat angry birds också, men fastnade på en skitjobbig bana så snooze på den tills vidare. Sen installerade jag skype också så nu finns det ingen ursäkt för att lägga på längre när jag ringer hem, moahahaa!

Puss och kram ät en grön banan!

Ps. Jag har inte rakat benen på typ tre dagar och hittar inte rakhyveln nånstans. Hårig tjej ber om hjälp. Ds.

Kommentarer
Postat av: eli

HAHAHAHAHHA<3

2011-05-26 @ 11:53:34
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0