Oh, I thought the world of you.


Hej beslutsångest. Sitter (läs ligger) här med en lista över tillgängliga positioner att söka till vintern. Av alla exotiska och spännande länder vi har i vårt program hittar jag bara ett tilltalande. Och det är inte längre mitt enda alternativ.

Varför ska det vara så svårt att veta. Det är stunder som denna jag skulle behöva min lilla nisse i byrålådan som kunde tala om vad som var rätt att göra. Men antar att jag får svaret genom att lyssna på mitt hjärta och på magkänslan.

Ibland är det bara lite svårt att höra vad dom säger!


Kommentarer
Postat av: hesteli

Du kommer fatta rätt beslut, don't you worry!! :)

2011-05-17 @ 16:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0