Mustascher och välkomstmöten!


Hittade en tråd på Flashback där man diskuterar om tjejer är medvetna om att dom har mustasch. Killar skriver inlägg om hur äckligt det är när man ser små fjun på tjejernas överläpp och de tror inte att vi vet om detta.

När jag läser sånt där får jag bara en sån obeskrivlig lust att odla både skägg och mustasch. Kanske låta det gro riktigt ordentligt och sen göra en lång fläta av det.

Jag blev faktiskt så upprörd att jag blev medlem i Flashback för att svara på tråden, men det var tre dagar sen och fortfarande har jag inte aktiverats. Vilket är sjukt frustrerande, för nu börjar jag inse att det är dags att vaxa "mustaschen" och det kom ju helt olägligt. Vet inte om jag ska strunta i det i protest tills jag har skrivit mitt inlägg eller bara lägga den här ilskan bakom mig och gå vidare i livet.

Svårt val. Hmmm.

Annars då? Jo tack det knallar och går. Vi hade internutbildning (läs: den informativa delen av kickoffen) och satt i möte från kl 9 till kl 17. Halv fyra var jag dock tvungen att smita iväg, eftersom jag satt guiderna på både välkomstmöte och eftermiddagsservice kl 17. Eftersom de behövde informationen mer än jag, höll jag i välkomstmötet och gjorde mig redo att möta våra finska gäster på service. Det kom inga finnar. Lite synd, jag hade laddat upp med mina moi moi mitää koulo.

Hyvää.

Sen gjorde jag schemat och var redo att gå kl 21. När min kollega fick titta igenom det och påpekade att jag glömt lägga in vår kickoff (den roliga delen) på fredag. Aj. Så det blev lite längre tid på kontoret eftersom att ALLT skulle flyttas om pga den där kickoffen. Men men. Ska man ha roligt så ska man.

FÖRESTEN! Vet ni vad som väntade på mig i receptionen när jag kom till hotellet för att ha välkomstmöte? ETT BREV! TILL MIG! Det var ett grattis på födelsedagen-kort från Cissi. Tack igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0