Lite medicin fixar allt.



Plötsligt började min dusch bara rinna. Orkar inte gå upp och stänga av. Äh det behövdes ändå inte för nu slutade den. Men skitsamma det var ju inte det jag skulle skriva om!

Tänkte skriva om mina 21 hotellbesök idag (exklusive juvelbutiken och fyra restauranger). Inte så konstigt att jag inte alls hann med det jag skulle göra på kontoret och nu har skickat ett snälla snälla snälla mail till flygplatsavdelningen där jag lite snällt undrar om jag verkligen behövs imorgon på flygis. Har ju faktiskt satt två guider extra och behöver fixa en del annat.

Först - HAHAHA till min sköna bror som var utklädd till Super Mario på sin skiva! :D Och haha till Cissi, Samba Oalek är inte att leka med alltså, hoppas du överlevde soppan.

Sen - på ett av våra hotell används ordet medicin väldigt flitigt. Jag tror att det betyder rengörningsmedel i ungefär 99 procent av fallen. Dessa misstankar bildades bland annat när vi var inne i ett av sovrummen och han skulle förklara hur de rengjorde madrasserna.

- Every week our cleaninglady take them and give them medicine.

Sen kikade vi in på toaletten och jag påpekade att toalettsitsen inte var i renaste laget. Han instämde.

- Ooh. I think it need some medicine.



Ja, och en väldigt stark sådan. Godnatt pojkar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh maistro du är så duktig!! <3 <3 kämpa vidare! kan du ringa ikväll? (måndag 9 maJ)

2011-05-09 @ 12:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0