Kan ni köpa en ipad till mig?


:)

Har nämligen hört ett rykte som säger att om man köper den här kan man inte använda den i något annat land. Det skulle kunna stämma, Turkiet är lite speciellt ibland. Men jag ska kolla upp det iallafall. Om det inte går återkommer jag! Hehe. Isåfall för jag över pengar till er.

Jajaja!

Alltså det är nästan lite kusligt, när man faktiskt kan gå från kontoret före klockan nio på kvällen. Visst det finns alltid saker kvar att göra, en massor, men det är också viktigt att inse att de här sakerna kan vänta. Och endel saker kommer aldrig att bli klara. Behöver de ens göras?

Har verkligen fått öva på att prioritera och det är nästan skrämmande hur smooth det går. Jag vet att det är lite töntigt att inte hitta ordet på svenska och skriva det på engelska istället men ni får bara leva med det.

Nu går jag ju till alla och säger att det går jättebra och att allt är så mycket lungnare än jag väntat mig - det låter faktiskt som att jag inte jobbar. Men som ni vet har jag jobbat hårt och gör fortfarande det, precis som mina kollegor. Skillnaden är nog att jag hade så galet läskiga förväntningar, att verkligheten framstår som att glida fram på bananskal och räkmackor. Och hamburgebröd med majonäs på, och kanske lite mozarellaost med olivolja. Vi glider helt enkelt. Men det tog ju också endel kraft och tid att göra den där räkmackan. Och nu får man bara hoppas på att vi inte glider rakt in i en vägg.

Eller ramlar ner över bordskanten.

HAHA! Jag är så bra på liknelser så det är helt sjukt. Tycker ni inte?

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: upprörd anneli

kicki, var hittade du den där bilden på mig :@???

2011-05-10 @ 00:03:32
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0