Cest la vie.


Igår var jag påväg in till stan för att äta en stoor turkisk frukost när min mobil ringde. Sen var alla planer på frukost borta.

Ibland händer det oväntade saker som sätter livet i stort perspektiv och den här gången var det en av mina kollegor nära som drabbades. Det är verkligen skrämmande hur snabbt livet kan vända.

Så en tur fram och tillbaka till flygplatsen senare satte jag mig ner med en annan kollega och åt alldeles för snabbt och för mycket frukost klockan fem på eftermiddagen. Sen rullade vi hem och på kvällen såg vi på eurovision, men ingen orkade stanna kvar för att se vem som vann.

Vet att jag bara kan öppna en ny flik på datorn men det känns lättare att fråga er - vem vann? Hur gick det för oss?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh nej :(:(:( hoppas det inte är för allvarligt..... :(:(



Sverige kom.trea! :D och hahaha åt inlägget nedan och sacré bleu åt dom mustach killarna!:@

2011-05-16 @ 00:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0