ARGH! Alla dessa val.


Har försökt att ignorera det faktum att vi snart ska ansöka till vintersäsongen. Men plötsligt går det inte längre att förtränga - imorgon är sista dagen.

Om jag inte var så orolig för alla klimatförändringar och kände att tiden inte räcker till, hade jag kanske inte tvekat. Nu vet jag verkligen inte alls. Vill vara hemma på julafton. ♥ Men sen då?

Åh, man borde ha en liten nisse i en låda som man kan plocka fram vid behov, som kunde tala om för en vad man ville göra. För ibland är det så svårt att veta det själv! Tur iallafall att jag är ledig idag, nu finns det tid att fundera.



Den här bilden är till er alla irriterande killar där ute som inte gillar tjejer med fjun på överläppen! Ni hade inte kunnat gå långt i våra skor.



Edit: Sista dagen är tydligen nästa måndag, WOW! Nu ska jag verkligen försöka utnyttja den extra tiden som finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0