4 dagar kvar.


Oj det var första gången jag insåg nu att det bara är fyra dagar kvar. Vet gott och väl om att gästerna kommer på lördag men fyra dagar. Oj.

Fast trots att det finns mycket kvar att göra och jag har ansvaret för att det blir klart och blir bra, känns det ganska lugnt. För jag har verkligen ett skitbra team som gör ett fantastiskt jobb. Sålänge dom gör sitt jobb och jag mitt kommer vi bli klara och fixa det fint. Inte bara fixa det fint, vi kommer va så sjukt bra! På riktigt, de gäster som reser med oss till Side i sommar kommer få så galet bra service alltså.

.=)

Orkar inte riktigt skriva om våra möten i Antalya, det var väldigt givande och kul men det känns som ganska länge sen nu. Tiden går fort när det är mycket som händer. Men en sak har jag lärt mig och blivit riktigt bra på sen jag kom hit - att gå från kontoret när jag inte längre får nåt gjort. Istället för att sitta kvar i timmar med tom hjärna går jag hem, sover, och tar upp tråden igen nästa morgon. Som norrmännen säger - nok är nok. Ett bra tips till alla er pojkar där ute!

En sak kan jag iallafall säga om Antalya, förutom att det är jättemysigt i de små gränderna vid hamnen där vi befann oss, och det är att det är svårt att hitta till Marina hotel. Vi frågade en taxichauffis som av ren slump stod bredvid oss vid trafikljuset och om vi inte följt efter honom hade vi fortfarande irrat runt där. Men han visade oss raka vägen genom branta kullerstensvägar och smala gränder fram till hotellet där vi skulle övernatta.

Nu börjar jag somna till snart, ya tu sabes. Idag kom jag inte ihåg om sal betyder salt på spanska eller turkiska men kom tillslut på att salt på turkiska är tüs så det löste sig också. Som det mesta andra. Insallah.

Ps. Min lediga dag som först var idag är flyttad till torsdag, AAAAH vilken njutning! Då får ni nog en spännande uppdatering. Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0