Kurr kurr!


Nu ligger jag i sängen med en gul kurrig katt vid min sida och försöker förbereda mig inför kursen imorgon. Fast det är lite svårt, eftersom jag inte vet hur jag kan förbereda mig.

Så istället har jag lite smått fortsatt på min planering inför sommaren. Vilket också går något trögare än jag tänkt, då en stor del av det jag redan planerat av misstag blev kvar på kontorsdatorn som nu är genomsökt och återställd till sitt ursprungliga läge. Tur att jag är så positiv, för min tredje tanke (efter SKIIIIIIIIIT och NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ jag orkar inte göra om det!) var åh, då kommer det att fastna bättre i huvudet när jag får skriva om det en gång till.

Det var ju bara femton sidor liksom.


Idag hälsade jag på min barndomsvän och hennes två barn som växer så galet mycket mellan varje gång jag ser dom. Imorgon kl 7 planerar jag att ta tåget mot Stockholm för den första kursen, som sedan följs av en två dagar lång kickoff för de flesta chefer utomlands.

Mmmm. Och så en fika i helgen. Och Big Bang Theory ikväll, har blivit helt beroende, vet ni hur kul det är?! HAHAHA! Så kul är det!

Vi hörs pojkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0