Timeout!

.
Nu är det dags att gå hem från kontoret och vila lite inför morgondagen. Kom hit väldigt sent idag, först på eftermiddagen, eftersom vi har haft teamdag och provat på rafting!! IIIIH vad kul det är!
.
Och på fredag börjar min minisemester (två och en halv dag ledigt). Ska åka till Kusadasi faktiskt men har ännu inte bokat någon biljett. Var helt säker på att det gick direktflyg från Antalya till Izmir men icke, man måste byta i Istanbul.
.
Annars är det bra tackar som frågar! Småkatterna är fortfarande rädda för mig men de har iallafall lärt sig att bajsa i kattlådan. Nathalie är kattvakt medan jag är borta, kanske lyckas hon tämja dom lite.
.
Jamen vi ses! Och grattis igen bror till jobbet! :D
.
.

Kommentarer
Postat av: majz (long time since i stalked you!!!)

åh småkatterna <3 <3 <3 kan du inte lägga upp en söt bild på dom små nusssarna? :D :D saknar dig maistro!

2011-06-25 @ 11:36:39
Postat av: majzzzz (long time since jag stalkade dig!)

alltså what din blogg vill inte visa mina kommentarer! :@@@ but i will not stop trying HHEHEHEHEHHEH. söta minimissar!!! :D kan du lägga upp en bild på dom små vilda tingen? :) saknar dig maistro!

2011-06-25 @ 11:38:40
Postat av: stalkern som tagit igen sitt lack of stalkerness genom att skicka tre kommentarer

åh..,. så syns båda nu HEHEE.

2011-06-25 @ 11:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0