Tidsoptimist?

.
Här sitter jag igen med 36 obesvarade mail, oskrivna kommentarer till alla guider i teamet och ett schema som inte är 100% perfekt. Plus att det behövs en hel del ändringar till nästa veckas schema, som jag borde börja med nu direkt. Och så har jag en gäst att ringa och det samtalet kommer att ta lång tid.
.
Känner att det kommer gå sådär med att bli klar kl 19.00 (om tjugo minuter) som jag sagt att jag borde vara. Men till kl 19.30 borde jag iallafall hinna!
.
Åh just ja, glömde att vi ska uppdatera utflyktsprogrammen för våra 25 hotell också och jag måste dubbelkolla att all information stämmer innan någon kan börja med det. IHHH. Anneli min frivilliga assistent, kom hit! I need you boy!
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

I'm on my way!!!!!<3

2011-06-07 @ 18:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0