ARGH!

.
Det är födelsedagskalas på Afrodite nere vid hamnen, och här sitter jag klockan tio på kontoret och gör om schemat. För femtioelfte gången!!!
.
Det var verkligen perfekt första gången, jag hade till och med dagar där jag inte visste vad jag skulle sätta folk på. Dom kunde vara på kontoret som reserv, åka runt på hotell och dela ut godis vid poolen eller uppdatera hotellböcker. Plus att alla hade fått egna ansvarsområden och vissa kunde till och med studera utflykter.
.
Och så kom de sena ändringarna. En guide ska hem i en vecka plötsligt, och en annan i tre dagar. Vår extraguide som stod med på schemat skulle tydligen inte hit utan till Alanya och trots att jag har satt mig själv på både hotellbesök och utflykter får jag det inte att gå ihop.
.
Och som om det inte vore nog - nu lovar vi tydligen skandinavisk guide på utflykter som ingen av oss ens har sett. Och så har jag råkat sätta tre guider på flygplats natt samma kväll som vi ska ha en jätteviktig teammiddag med prisutdelning.
.
Så härmed efterlyser jag en assistent som kan hjälpa mig att göra schemat. Du får inte betalt men jag kan göra kaffe till dig och bjuda på lunch lite då och då (kostar 5 lira i personalbyggnaden intill). Och så får du ju såklart ligga på stranden hur mycket du vill när schemat är klart.
.
Hjälp? Någon?
.

Kommentarer
Postat av: annnelis.blogg.se

jag kan!!!!!

2011-06-06 @ 22:40:24
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0