ET phone hooooome!

.
Känner mig lite som i en annan värld. Tiden bara rusar fram och det är redan mitten av juli, helt otroligt. Överbokningar, 45+ i skuggan och AC som inte fungerar på hotellen.
.
Igår var jag ledig och hade över 100 inkommande och utgående jobbrelaterade samtal. Ja, jag har räknat dom. Det var helt galet. Fyra stora fall och en massa små frågor hela tiden. Om någon är bra på iphones får ni gärna säga till föresten, för mitt batteri är värre än någonsin. Jag laddar det hela natten och det tar slut nästa dag vid lunchtid.
.
Det är faktiskt helt sjukt, för nu slog det mig precis att det bara är två-tre veckor kvar tills familjen kommer! ♥ JAAA! Har ju inte supermycket fritid men fyra dagars semester iallafall.
.
Nej ni kottar, nu är det dags att återgå till jobbet! Jag är faktiskt sjukt bra på det här! :) Om ni undrar.
.
.

Kommentarer
Postat av: annnelis.blogg.se

Det finns nån app som du kan ladda ner där du ser vad som tar mycket batteri! Sen har jag en app, vet inte om jag laddat ner den eller om den fanns där från början men där kan man iallafall se vilka program som är igång och stänga av så inte det drar batterier :) Uppgiftshanteraren heter den!



Åhhh, små tissetassar!! <3 dom måste få bra ägare sen när du åker!



DU ÄR GRYM :D:D

2011-07-17 @ 19:28:40
URL: http://annnelis.blogg.se/
Postat av: Lena

När jag lärde mig hur man stänger av programmen så höll mitt batteri iaf tre dagar. Ni har 3GS va? Jag har fyran, och då ser man vilka program som är igång genom att dubbelklicka på "knappen"

2011-07-17 @ 21:40:06
Postat av: majs /din stalker

kotte kotte <3 <3 vi hjälper dig fullt ut när vi kommer!

2011-07-29 @ 21:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0