Yes she did.


Precis när jag lagt ner datorn på golvet och kurat ihop mig till en liten boll under täcket (fullt påklädd med oborstade tänder) ringde Casper.

- Jag är klar nu!

Skitalainen. Så det var bara att pallra sig upp ur sängen igen och köra in honom till stan. Påvägen piggnade jag till och bestämde mig för att stanna kvar en stund. Dom har bjudit in oss på påskmiddag imorgon, chefen för restaurangen har ingen aning om vad påsk är men hans turkiska servitör som bott i Sverige i 16 år vet. Så dom kom in med fyra okokta ägg sprayade i lila och rosa, jättestolta över sina verk.

Imorgon ska vi alltså tillbaka till Liman på påskmiddag, då kommer äggen vara kokta. Dagen efter har vi möte hela dagen verkligen och på tisdag kväll blir det teammiddag en gång till, för då fyller jag år! JIIHA!

Äh. Nu ska jag sova igen. Vill va så trött som jag var förut, det är så skönt att lägga sig i sängen då. Undrar om man kan spela angry birds på internet? Ska nog googla det. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0