Skepp å hoj!


Eller vad säger man när man ska flyga? Far å flyg?

Imorgon bär det iallafall av till Turkiet, jag började packa min väska för några timmar sedan och är nu ganska klar att spendera 6-8 månader i Asien. Slash Europa om jag besöker Istanbul nån gång.

Med tanke på att jag verkar få en minst sagt intensiv start på säsongen och det känns som ett 10.000 bitarspussel att försöka lägga schemat (till stor del utan guider och med en hel del gäster på plats), borde jag inte känna mig lugn. Men det gör jag. Och det är så skönt!

Ogillar fortfarande starkt att säga hejdå och det sticker till i hjärtat varje gång jag tänker på det, men samtidigt ska det bli kul och spännande att se hur den här sommaren blir. Gillar när det händer mycket och även fast jag älskar att ha tid för mig själv, är det också kul att ha många bollar i luften. Sålänge man har någorlunda koll på bollarna.

Vilket jag kanske inte kommer ha. Men man kan ju inte göra mer än sitt bästa!

Så kort sagt, vad gör vi? Nu kör vi! xD



Lars och jag i Kappadokien på vår roadtrip förr-förra sommaren.

Ps. Det var iskallt. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0