Shake that valk!


Vi har helt galet bra humor i vår familj, det är sant! Ganska länge har vi varit inne på tjockis-skämt och det har liksom hållt igång medan jag varit borta och är fortfarande lika kul när jag kommer tillbaka hem igen.

Igår till exempel när bror skulle gå ner för trappan ropade jag på honom. När han undrade vad jag ville förklarade jag hjälpsamt att hans dubbelhaka fastnat under byrån i hallen.

Eller hur, visst är det kul!

Idag kände jag till min förskräckelse att magen dallrade när jag sprang upp och ner för trappan. Men det gör inget, för vi har satt ribban så högt när det gäller att va tjock, att ingen av oss nånsin kommer att nå dit.

Förutom Henrik då, som får borden att välta när han kommer in i rummet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0