OJ OJ!


Nu har systrarna åkt till London och jag har varit med brur för att hämta passet på posten. Flygbiljetten till Turkiet är bokad till fredag eftermiddag och jag gör mitt bästa för att övervinna en liten känsla av stress som biter tag i mig då och då.

Förstår inte riktigt hur jag ska få ihop schemat nämligen. Hur ska jag kunna se till att alla guider får se utflykterna, hotellen, Side, restaurangerna, lära sig om våra samarbetspartners och däremellan hinna göra sig hemmastadda innan de första gästerna kommer? Och för att inte tala om att vi ska hinna gå igenom hur man säljer utflykter, vårt logsystem, procedurer på flygplatsen och alla andra små men galet viktiga detaljer.

Det är liksom två dagar från det att den första svenska guiden kommer ner till att de första skandinaviska gästerna landar på flygplatsen och förväntar sig 100% service och kunskap. Behöver sitta ner och samla alla tankar och all information jag har fått. Och göra upp ett schema.

Jag börjar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0