Och vad glor du på din gamla trähäst.


Idag hade vi möte i Alanya på morgonen. Det var så svårt att gå upp så ni anar inte, men iväg kom vi iallafall. Och iväg tillbaka till Side igen dessutom, innan mötet var avslutat, eftersom vi hade ett annat möte på kontoret här kl 12.

Så rakt in på nästa alltså och när det var slut vad det dags att hålla i säsongens första veckomöte. Jag och Casper har slagit ihop våra team lite i början men nu delade vi på oss och hjälp, vad få som blev kvar! Sex personer bara! Plus mig. Och så väntar vi på fyra till som insallah kommer i veckan.

Men anledningen till att inlägget är trähäst-inspirerat beror på vad som hände när jag suttit på kontoret ett tag, i full gång med att göra om schemat för tredje eller fjärde gången. Då ringer min kollega och meddelar att jag måste uppdatera hotellböckerna i Manavgat. Say what! Har inte ens ägnat dom en tanke sen jag kom hit. När jag fick veta att vi inte behövde åka ut dit på service blev jag så lättad att jag släppte området helt. Men nu studsade det tillbaka upp i näsan på mig. Skit också.

Det tog typ två timmar att uppdatera utflyktssidan och hemresetiderna för ungefär tjugo flyg men I did it och trotsade mörkret för att köra ut med sidorna. Har aldrig varit på hotellen men fick förklarat att jag skulle svänga höger vid den stora trähästen (som den i Troja). Troja ligger i Turkiet BTW, typ ingen som vet det.

Jaja, iallafall. Så hade det ju hunnit bli mörkt och hur jag än spanade och spejade hittade jag ingen trähäst. Och nu i skrivande stund inser jag att jag bara skrev ut de svenska sidorna, har inte ens börjat på de norska, danska eller finska.

Får nog åka in till kontoret lite tidigare imorgon. Hotellböcker borde verkligen avskaffas!


Ps. Grattis på födelsedagen Kicki om en halvtimme. Tack tack! Ds.

Kommentarer
Postat av: annnelis.blogg.se

Va?? ligger troja i turkiet? :o vad duktig du är iallafall!! :D



är turkiet före i tiden?? ISÅFALL, GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Annars skicckar jag om en halvtimme hihihiihihihihhihiihihih D:D:D:D:

2011-04-25 @ 23:32:27
URL: http://annnelis.blogg.se/
Postat av: annnelis.blogg.se

Va?? ligger troja i turkiet? :o vad duktig du är iallafall!! :D



är turkiet före i tiden?? ISÅFALL, GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Annars skicckar jag om en halvtimme hihihiihihihihhihiihihih D:D:D:D:

2011-04-25 @ 23:32:31
URL: http://annnelis.blogg.se/
Postat av: anele

MAMMA HÄLSAR JÄTTEMYCKET GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :):):):):):) Hon hoppas att du får tid att fira 25-årsdagen lite! Och jag med!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HA DET UNDERBART :):):)::):):):)

2011-04-26 @ 11:04:15
Postat av: Anonym

Graaaaaaaaaaaaatisssssss KICKI!!! :D :D :D

//PLUMP

2011-04-26 @ 20:51:39
Postat av: PLUMP

GRAAAAAAAAAAAAAAAAATIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSS KICKI!!!!!!!!!! :D :D :D :D

2011-04-26 @ 20:52:29
Postat av: PLUMP

GRAAAAAAAAAAAAAAAAATIIIIIIIIIIISSSSSSSSS KICKI !!!!!!!!! :D :D :D

2011-04-26 @ 20:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0