No, no es amor.


Lo que tu sientes, se llama obsecion.


Det verkar vara en viktig fotbollsmatch på TV ikväll, bror och syster har pratat om den i flera dagar. Bror nummer två har åkt till en kompis för att se den och jag ligger här och fattar ingenting. Men vill gärna lära mig lite mer om fotboll så jaja, jag går väl in och tittar då.

Imorgon är mamma ledig och vi ska äta sushi på stan! Puure happiness.


Söta va!

Första gången jag åt sushi trodde jag att wasabin var avokado. Och i love avakado. Efter det sa jag att jag aldrig mer skulle äta sushi.

Andra gången trodde jag och mitt ex att sjögräset som bitarna var inlindade i var tejp (ja, jag vet). Vi satt alltså och pillade bort allt det svarta och det tog ju ungefär två timmar att äta dom där bitarna. När vi gick ut sa vi (igen) att sushi var helt idiotiskt och vi skulle aldrig äta det igen.

Nu är jag beroende. Han som kom på sushin är bättre än han som uppfann hjulet.

Kommentarer
Postat av: annnelis.blogg.se

you did good!!! ::D:DD:D

2011-04-06 @ 22:43:42
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0