Mot Antalya!


Det har varit väldigt mycket att göra klart idag och igår eftersom vi har kickoff i helgen (läs: möten i två dagar) i Antalya och inte är tillbaka i Side igen förrän på söndag kväll.

I torsdags jobbade jag intensivt (och effektivt) från 8 till 21.15, åkte till flygplatsen 21.45 och återvände först kl 3.30. Både Casper och alarmet ringde igår morse kl 7.30 som beställt och så började nästa möte i Alanya. Hade tänkt vara halvledig efteråt men det var vissa saker som inte kunde vänta till måndag, till exempel måste ju guiderna få lön och jag behövde bestämma vem som skulle vara på flygplatsen vilken dag och tid nästa vecka.

Åkte ganska sent till kontoret iallafall, tog en powernap på två timmar innan och hjälpte Casper att hitta vägen till kontorsbutiken i Manavgat. Vet inte hur stor hjälp jag var dock, vi körde nog runt i en halvtimme med rödblinkande bensinlampa innan vi hittade den. Men där var den tillslut och vi fick shoppat lite!

Kom hem från kontoret kl 2 inatt och har sovit som en gris sedan dess. Men, om en timme ungefär bär det alltså av mot Antalya och jag har absolut ingen aning om vad för kläder jag ska ha på mig! Högsta cheferna är där i två dagar och vi ska äta middag tillsammans. Jag har använt samma jeans i två veckor men det behöver ju inte dom veta och ärligt talat tror jag inte folk tänker på sånt.

Så, bara att hitta en tröja. Och justja, vi har ju en jätteviktig tillställning på söndag kväll där vissa av våra hotell får priser. Har aldrig varit på en sådan tillställning tidigare - hur uppklädd ska man vara? Uniform?

Okej dags att packa lite kanske. Men nu vet ni varför jag inte uppdaterar så mycket, och varför jag kanske inte gör det i helgen! Tror dock att följande inlägg kommer bli spännande så stay tuned.

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0