Men vad hände?


Precis när jag började överväga att åka med Casper in till stan för att träffa våra team som firar för fullt, somnade jag. Ja nästan iallafall. Nu har jag fortfarande kvar lite av lusten att åka dit, samtidigt som jag inte ens orkar vrida på huvudet eftersom det ligger i ett sånt skönt läge. Att borsta tänderna eller lägga ner datorn på golvet får bli senare projekt.

Jag har intagit horisontalläge igen och planerar att behålla det så ett tag.

Nej. Om man skulle sova på riktigt kanske. Festa till det lite såhär kvällen före min första lediga dag. Gå lite wild and crazy och somna med alla kläder på. Det skulle va nåt det.


Kommentarer
Postat av: annnelis.blogg.se

sov gott!!! :)

2011-04-24 @ 00:52:41
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0