KOFFEIN!


Alltså. Jag drack två koppar kaffe för ungefär fyra timmar sen. Och känner fortfarande inte minsta lust att sova. Önskar att min bror ville starta sin dator så jag kunde titta på Big Bang Theory.

HJÄLP! Vår katt hoppade från sin favoritbyrå till sin andra favoritbyrå och råkade putta ner något på golvet i farten. I förrgår kom jag in i mitt rum precis samtidigt som en annan av våra katter hoppade ner på min spikmatta. Det knäppa var att hon inte ens reagerade. Vissa av spikarna är faktiskt vassa på riktigt!

Hon kanske är en emo-katt i smyg och gillar när det sticks lite.

Här får ni fler bilder från Istanbul!



Jag och Lars gör oss hemmastadda.



Vi är söta turister vid Bozburun.



Vi cyklar tademcykel på Prinsöarna (vad betyder tandem?)

Okej jag googlade det, arbetsskada att ta reda på svaret jämt. Tandem är ett arrangemang av maskiner, människor eller djur som står uppradade efter varandra med ansiktet mot samma riktning. Orkade inte läsa mer men nu vet ni iallafall! Varsågoda!

Nej men. Skärp er nu, gå och lägg er. Och Lars är en tjej som ni ser, förklarade ju det där med namnen förut. Lars, Ahmed och Jonte. Ahmed är förresten i Alanya nu så henne träffar jag nog på snart!

SOV GOTT POJKAR! Vi ses snart! Ps. Dålig uppdatering kan följa men HANG IN THERE! Det kommer va värt all väntan! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0