HAHAHA!


Alltså jag kissar fortfarande nästan på mig av skratt åt hönsbilden i förra inlägget!

Idag firade jag och Anneli 46 år tillsammans (HJÄLP). Jag fyller ju inte riktigt än men eftersom jag troligtvis inte är hemma på min födelsedag var hon en jättesnel hest och delade födelsedag med mig. ♥ Hon fyllde 21. Gissa hur gammal jag blir då?

21 + X = 46

Vi har promenerat med Barret, Kajan och Kajans hundar. Den ena hunden vad speedy gonzales och slet iväg med kopplet så jag nästan flög efter. Den andra var helt sniglig och jag beundrar Annelis tålamod där. Vi hade ett ganska stort avstånd mellan oss iallafall, men en hund som ville springa och en som ville snigla och lukta på löv.

Kajan hade med sin gitarr och sjöng för oss när vi tog en liten paus. Sen åt vi, fikade och spelade spel tillsammans hela familjen plus morfar. MYSIGT!!!

Imorgon är det måndag och mitt visum kan bli klart vilken dag som helst. Konstigt att inte veta hur lång tid jag har kvar hemma innan det är dags att flyga till Turkiet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0