Ahhhh.


Har snoozat i två timmar och tänkte gå ner till gymmet nu. Alla guider är ute och studerar utflykt, tror jag tar min halvlediga dag istället för i onsdags eller när det nu var jag skulle haft den.

Och tack för kommentaren Anneli, när det kommer till kritan kan jag nog inte låta bli att va ett flumm. Det gör ju allting mycket roligare och det är ju inte meningen att man ska ha tråkigt! :) Det kommer säkert med tiden.

Nej pojkar, solen skiner och det är dags att gymma lite. Sen har jag en del planer för dagen, inte bara inom kontorets väggar faktiskt. Ska bland annat försöka få ihop ett samarbete med en av restaurangerna inne i stan och hälsa på några av våra samarbetspartners. Plus att två nya guider kommer ikväll! Woho!

And... Action!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0