Tillbaka från Izmir!


WOHO vi hade en jättebra kickdown i Izmir, bodde på ett megacoolt hotell med golvbelysning i olika färger beroende på vilken våning man var på. Kari hade röd våning, alltså röd belysning från golvet i korridoren och på rummet. Pau och Johanna hade gyllene belysning och vi andra hade grön. Alltså grönt är ju en jättefin färg och allt, men man ser inte helt frisk ut i det ljuset kan jag tala om för er.

Sen var vi ute och åt på en italiensk/fransk jättemysig restaurang innan vi upptäckte de olika bargatorna i staden. Massor av mysiga uteserveringar i nya kvarter med gamla hus och med växter klättrande uppmed väggarna och hängande mellan byggnaderna som ett grönt tak.

Mys!

Gillar verkligen Izmir, tror att jag åker dit igen på fredag eller lördag. Vi skulle shoppa lite sen vid Ikea, de har Sarah, Mango och en massa andra butiker där utanför. Och jag köpte faktiskt ingenting! Hittade världens säkert snyggaste skor men de enda som fanns i rätt storlek var trasiga. :(

Som sagt. I helgen blir det ett nytt försök!

Kameran fungarar ju inte, linsen fastnade när jag startade den förut, så det blev inga bilder från min sida. Däremot kommer nog mina kollegors bilder in på facebook vilken minut som helst. Ska ta med kameran dit i helgen och fixa lins-problemet!

Imorgon är det Efesos igen, och den danska säljgruppen ska inte med eftersom deras flyg blev ombokat från Grekland så de kommer imorgon kväll istället.

Pussnatt söta skatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0