Sometimes I call your number and hang up,


just to pretend you're there.



ÅH! Har bestämt vad jag ska göra på mina två lediga dagar fredag & lördag. Imorgon efter flygis åker jag till Marmaris (wait for it!) sover där en natt och sen, fredag morgon, åker jag med utflyktsbussen till Dalyan!! Åh älskade den utflykten förra sommaren och nu ska jag åka med som turist! Hihi! Har ringt Teifik som äger hotellet där och han erbjöd mig gratis boende så jag sover där en natt och kommer tillbaka hit på lördag kväll igen.

GUD VAD JAG ÄLSKAR TURKIET!

Tänkte bara berätta det, om jag inte nämnt det tidigare.



Jonté: Ser jag död ut nu?
Jag: Alltså.. du skrattar väldigt mycket för att vara död.


Kommentarer
Postat av: anneli

Hhahahahhaha not very dead to me ;)



Vad mysigt, bra beslut!!! :D

2010-09-01 @ 21:58:31
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0